Cute Ghost

About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Hey hey hey Everibadi . Im Aisya. Can call me Aisya, Eyca , Kak Ca or wtv that you want to call me . Seven teen SPM year <3 Account Student . Simple and Gedik girl .Ahaks ! Enjoy reading ^^

Friday 16 September 2011

Perkara perkara yang saya nak buat bila saya sudah jumpa pasangan hati saya :)

Okay , post kali ni kegedikan Eyca terlebih menonjol ya . Haha. Orait2. Just nk share selalu tulis dlm diari tak best ahh. Ni tulis kat dlm blog bru best. Kawan2 bole baca kan kan ? 
 Selama ni , bila couple pun jarang sgt sweet sweet ni . So kali ni , nk lah sweet sweet betul tak ? :P 
okay Ca, kau gatai . Haha. ;D

Bila saya sudah bertemu dgn pilihan hati saya , Saya nk sgt melakukan perkara2 yang mcm ni . Mungkin bg lelaki perkara ni remeh temeh , tapi Serious , Perempuan suka if korang buat macam ni . 
Ca teringin sangat , nk buat cmni bila dgn pasangan ca someday . InsyaAllah . 

Yang Pertama , Saya nak sgt kita saling bertukar Jam Tangan , Saya pakai awak punya , awak pakai saya punya . Sebab setiap kali bila saya nk tgk pkul brapa , saya mesti akan tgk jam awak . Saya pasti akan teringat awak dan waktu2 kita bersama. Awak pun mcm tu jugak .

Yang Kedua , Saya nk sebentuk cincin yang awak buat untuk saya dan atas permukaan cincin tu ada nama Awak . Bila saya pkai cincin tu , Boleh juga diiktiraf kan yang saya ni awak punya sahaja :) . Sama jugak dengan awak , saya akan buat kan untuk awak jugak dan atas cincin tu tertulis nama saya .

Yang Ketiga , Saya nk sangat bila bulan Ramadhan , Saya dgn awak pergi solat terawikh sama2. Awak jemput saya , Kita pergi sama2 ke masjid untuk solat terawikh. 

Yang Keempat , Saya juga nak Shopping beli baju raya saya dgn awak , Biar awak yang pilihkan baju apa yang paling sesuai untuk saya. Pilihan awak , pilihan saya juga :) . Lagi bangga saya pakai . Hee . #gatai . 

Yang Kelima , Saya nk sgt Baju Melayu awak dan Baju Kurung saya sedondon. Hehe. Saya warna Merah , awak pun warna merah. Jangan lupa pkai songkok ya awak . Saya suka tgk lelaki pkai songkok. Manis je . Saya tengok. 

Yang Keenam , Saya harap sgt kita pakai phone jenis yang sama, cuma warna je berlainan.  Mesti sweet kan ? :P Default picture phone saya gambar awak . Default picture awak gambar saya. Alolo. Hihi. 

Yang Ketujuh, Saya nk sgt Awak dan saya sambut Birthday kita bersama . Hee . Time Birthday awak saya yang belikan cake untuk awak . Time Birthday saya awak pula yang belikan cake birthday untuk saya. Alahai sweetnyaa <3

Hope sgt Eyca dpat merasa semua ni kan kan ? Tak ke sweet ? Pada eyca mmg sweet sgt <3. Hee. Amin amin . Ya Allah , KAU ke temukan lah jodoh yang boleh menjaga aku dan anak2 aku seumur hidupnya. 


Sekian sahaja untuk post kali ni . Terima kasih kerana membaca , Sayang korang , Yang perempuan je kay :P . Assalamualaikum :) 












2 comments: